.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون وزير ارتباطات در جلسه شوراي كسب و كار ict استان:
پیش بینی درآمد 90 هزار ميلياردی درحوزه ICT / سهم 5هزار و 600 میلیاردی مازندران از اين درآمد
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند.

شمال نیوز: معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات كه در جلسه شوراي كسب و كار و توليد محتوا ict استان سخن مي گفت، خاطر نشان ساخت: طی 2 سال قریب به 700 میلیارد تومان در حوزه زيرساخت فناوري اطلاعات و ارتباطات در مازندران سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی براری، معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شوراي كسب و كار و توليد محتوا ict استان با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه، درآمد حوزه ict باید به90 هزار میلیارد تومان ارتقا یابد، عنوان داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته درآمد سال 94 كشور از این حوزه باید 30 تا 35 هزار میلیارد تومان باشد.

براري با اعلام این که سهم مازندران از بازار پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه بالغ بر 5 هزار و 600 میلیارد تومان است، خاطر نشان ساخت: توسعه متوازن در بخش ها و سرمایه گذاری متوازن در تمام استان های کشور از اولویت های وزارت ارتباطات در این حوزه است.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که پیش بینی شده بود تا طی برنامه 3 ساله معادل 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه ict در مازندران صورت گیرد، خاطر نشان ساخت: این در حالی است که طی 2 سال قریب به 700 میلیارد تومان در این حوزه در مازندران سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که کاهش شکاف دیجیتال، مهم ترین برنامه دولت در حوزه تامین زیر ساخت های فناوری است، یاد آور شد: باید سهم ما در اقتصاد متوازن باشد و کاهش شکاف دیجیتال در واقع در گرو کاهش تفاوت های موجود در خلق ثروت است.

براري با اشاره به این که مازندران زیرساخت های لازم و نیروی انسانی کارآمد و خلاق در این حوزه را داراست، گفت: باید صادرات صنعت ict مازندران گسترش یابد و ما آمادگی داریم برخی پروژه ها در این حوزه را در مازندران به صورت پایلوت اجرا کنیم.

وی مهم ترین بخش و ظرفیت کار در این حوزه را در دانشگاه ها دانست و یاد آور شد: باید با همراهی دانشگاه ها و نیروهای خلاقه استان، فضای جدیدی از کسب و کار و خلق ثروت شکل بگیرد.

وی با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه بخش عمده خدمات قابل ارایه به مردم باید موبایلی و 30 درصد مبادلات تجاري الكترونيكي باشد، افزود: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند.

وی، تصریح کرد: 1400 خدمت را در دولت به صورت الکترونیکی احصا نمودیم و به زودی اشتراک گذاری دادهای دولتی افتتاح خواهد شد.
معاون وزير ارتباطات، افزود: بايد زمينه ورود بخش خصوصي به فعاليت هاي اين حوزه در استان فراهم شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.